Anna-Liisa Tilus oli ojentamassa palkintoa Bosch Car Service -yrittäjä Juho Pietikäiselle.

19.10.2017 | Suomi | Yhtiötason uutiset

Vuoden Bosch Car Service -autokorjaamoksi valittiin lapinlahtelainen Pietikäisen Korjaamo Oy. Palkintoperusteissa kiitettiin erityisesti korjaamon ammattitaidon systemaattista kehittämistä, markkinointia sekä osallistumista ketjutoimintaan. Maailman suurimpaan itsenäiseen korjaamoketjuun, Bosch Car Serviceen, kuuluu Suomessa 72 toimipistettä.

”Voittaja oli helppo valita, sillä Pietikäisen Korjaamo Oy on ollut jo vuosia yksi parhaista Bosch Car Service -korjaamoista. Henkilöstön ammattitaidon kehittämiseen on panostettu systemaattisesti ja yrityksen markkinointi on ollut erinomaista”, myyntipäällikkö Aarne Reiman Robert Bosch Oy:stä kertoo.

”Vuoden Bosch Car Service -tittelin voitto on hieno tunnustus, jonka saamisesta kuuluu iso kiitos upealle henkilöstöllemme”, sanoo yrittäjä Juho Pietikäinen. ”Ketjulta saa paljon tukea toiminnan edelleen kehittämiseen. Jatkuva kouluttautuminen ja laitteistojen päivittäminen ovat elinehtoja, jos aikoo työllistyä tällä alalla myös jatkossa. Autot kehittyvät vauhdilla, ja jos kelkasta putoaa, on kallista ottaa muita kiinni.”

Pietikäisen Korjaamo Oy on alueensa johtava korjaamo, joka huoltaa ja korjaa kaikki paketti- ja henkilöautot automerkkiin katsomatta. Asiakkaan kohtaaminen on asia, josta ei tingitä:

”Meille on tärkeää kohdata jokainen asiakas yksilönä ja tarjota heille mahdollisimman sujuva palvelukokonaisuus kunkin omiin tarpeisiin perustuen”, Pietikäinen summaa.

Käytössä maailman suurimman autotehtaiden alihankkijan tietotaito

Maailman suurimpaan itsenäiseen korjaamoketjuun, Bosch Car Serviceen, kuuluu Suomessa 72 toimipistettä. Kokonaisuudessaan ketjuun kuuluu yli 17 000 korjaamoa, joilla on takanaan maailman suurimman autotehtaiden alihankkijan, Boschin, tietotaito ja alkuperäislaatuiset varaosat sekä kehittyneimmät testauslaitteet, tarvittavat ohjelmistot ja tekninen tuki.

Boschin yhteistyö korjaamokumppaneiden ja jälleenmyyjien kanssa on tiivistä ja monipuolista. Yhtiö pitää kumppaninsa ajan tasalla teknisestä kehityksestä ja tarjoaa niiden käyttöön uusinta teknologiaa edustavia tarvikkeita ja palveluita. Se myös edellyttää Bosch Car Service -kumppaneiltaan osallistumista säännölliseen täydennyskoulutukseen ja valvoo kumppaneidensa toiminnan laatua.

Robert Bosch Oy:n myyntipäällikkö Aarne Reiman, puh. 050 351 8682, aarne.reiman@fi.bosch.com

Pietikäisen Korjaamo Oy, yrittäjä Juho Pietikäinen, puh. 040 3563 440, juho.pietikainen@pietikaisenkorjaamo.fi