Usein taustalla mutta aina korvaamatonta

This Flash Video Player requires the Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Harva yllättyy kuullessaan, että Boschin teknologia tekee lähes kaikilla autoilla ajamisesta turvallista, ympäristöystävällistä ja taloudellista. Onhan Bosch yksi maailman suurimmista autoteollisuuden alihankkijoista. Monille Bosch tuo mieleen myös porakoneet ja jääkaapit.

Hyödylliset ja teknisesti kehittyneet Boschin ratkaisut parantavat turvallisuutta ja mukavuutta paikoissa, joista niitä ei odottaisi löytävänsä. Muutamia esimerkkejä: Boschin tytäryhtiön Bosch Rexrothin toimittamien laitteiden avulla täytetään aamiaispöytään päätyviä hillotölkkejä ja painetaan sanomalehtiä. Boschin pakkaustekniikan avulla varmistetaan, että lääkkeet ja elintarvikkeet pakataan steriilisti ja puhtaasti.

Boschin tehokkaiden lämmitysjärjestelmien avulla asuinhuoneet ja käyttövesi pidetään lämpiminä. Boschin kehittyneen turvallisuus- ja kiinteistötekniikan avulla varmistetaan merkittävien tapahtumien ja rakennusten turvallisuus ja viihtyisyys.

Monet Boschin tuotteet, kuten tuulimyllyjen turbiinit, aurinkokennot ja polttoainetta säästävä autotekniikka, auttavat suojelemaan ympäristöä. Niiden avulla vähennetään fossiilisten polttoaineiden kulutusta.

Boschin tekniikan avulla varmistetaan turvallisuus ja toiminnan keskeytymättömyys myös monissa kuuluisissa nähtävyyksissä ja tunnetuissa tapahtumissa. Usein taustalla – mutta aina korvaamatonta.