Menestystä monimuotoisuuden avulla

This Flash Video Player requires the Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bosch työllistää yli 300 000 henkilöä. He edustavat 200 erilaista kulttuuria ja työskentelevät 300 toimipaikassa noin 150 maassa. Yli 30 000 tutkimuksen ja tuotekehityksen asiantuntijaa toimii 50 maassa. Noin 90 prosenttia tutkimusryhmistä on kansainvälisiä. Siksi toimiva yhteistyö on tärkeää, varsinkin kun tutkimustyö on useimmiten organisoitu virtuaalisesti. Yksittäisissä toimipaikoissa, kuten Abstattissa Heilbronnin lähellä sijaitsevassa suunnittelukeskuksessa, on tavallista, että henkilöstö on peräisin 30 eri maasta.

Bosch on laatinut House of Orientation -julkaisun, jotta koko henkilöstöllä on yhteinen arvopohja. Sen avulla varmistetaan, että kaikki tuntevat olonsa yrityksessä kotoisaksi ja voivat hyödyntää mahdollisuutensa täysimääräisesti. Lisäksi siinä esitellään Boschin visio ja arvot. Yhteiset perusarvot ovat tärkeitä yritykselle ja monimuotoisuudelle, johon Bosch on sitoutunut allekirjoittamalla Saksan liittovaltion monimuotoisuusjulistuksen. Boschille henkilöstön alueelliset ja kulttuuriset juuret yhdistyneinä henkilökohtaisiin ominaisuuksiin ovat välttämättömiä edellytyksiä, kun halutaan menestyä kaikkialla maailmassa.